WYMAGANE DOKUMENTY
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Bornem Sulinowie
Aleja Niepodległości 6
78-449 Borne Sulinowo
Sekretarz Gminy pok. nr 12
tel. 094 3734126.
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesantów (parter) w godzinach pracy urzędu lub e-mail: bornesulinowo@bornesulinowo.pl.
Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące wydania odpisu z rejestru instytucji kultury można uzyskać: pok. nr 12 (I piętro) lub pod nr tel. 94 37 34 126.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru. Odpis może być przesłany również w postaci dokumentu elektronicznego.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wniosek o wydanie odpisu z rejestru instytucji kultury składa się w postaci papierowej
w jednym egzemplarzu, albo w postaci elektronicznej. Wniosek o wydanie odpisu z rejestru instytucji kultury można złożyć osobiście lub za pośrednictwem osoby trzeciej - w miejscu załatwienia sprawy, także za pośrednictwem poczty.
OPŁATY
Dane zawarte w rejestrze udostępnia się przez: otwarty dostęp do zawartości rejestru, w tym publikację w Biuletynie Informacji Publicznej organizatora, wydanie odpisu
z rejestru albo księgi rejestrowej (wzory odpisów w załączeniu).
Wpłat z tytułu opłaty skarbowej za wydanie poświadczonego odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej można dokonywać w Biurze Obsługi Interesanta lub wnieść na konto:
PBS O/W Bornem Sulinowie Nr: 66 8581 1056 0300 2004 2000 0001
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy
DODATKOWE INFORMACJE
Rejestr instytucji kultury, informację o rejestrze oraz sposobie udostępniania danych w nim zwartych zamieszczone są w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.bornesulinowo.pl
Dane zawarte w rejestrze udostępniane są przez:
Akta rejestrowe oraz księgi rejestrowe instytucji kultury można przeglądać w godzinach pracy urzędu.
PODSTAWA PRAWNA
WYMAGANE DOKUMENTY